Capitalbox asmens duomenų tvarkymo principai
Paskutinį kartą atnaujinta: 2024 m. rugpjūčio 13 d.
Šie Klientų įgaliotųjų atstovų Asmens duomenų tvarkymo principai (toliau - „principai“) aprašo, kaip „CapitalBox“ (toliau - „mes“, „mūsų“ arba „mus“) tvarko Klientų įgaliotųjų atstovų ir kitų duomenų subjektų (toliau - „jūs“) Asmens duomenis, susijusius su mūsų siūlomomis paslaugomis ir produktais. Šie principai taikomi, jei jūs naudojate, naudojotės, išreiškėte ketinimą naudotis ar bet kuriuo kitu būdu esate susiję su mūsų produktais ar paslaugomis, arba jei išreiškėte norą gauti informaciją apie mūsų produktus ar paslaugas.
1. Apibrėžimai
1.1 Kliento įgaliotasis atstovas(-ai) - fizinis asmuo, atstovaujantis juridinį asmenį, kuris išreiškė ketinimą naudotis „CapitalBox“ siūlomais produktais ar paslaugomis, šio juridinio asmens tiesioginis ir/ar netiesioginis akcininkas, galutinis naudos gavėjas ar savininkas fizinis asmuo ketinantis sudaryti garantijos sutartį su „CapitalBox“ ar gauti informaciją apie „CapitalBox“ produktus ar paslaugas;
1.2 Klientas - juridinis asmuo, kuris kreipiasi dėl paskolos;
1.3 Sutartis - sutartis, sudaryta tarp „CapitalBox“ ir Kliento;
1.4 Duomenų apsaugos reglamentai - visi taikomi įstatymai ir reglamentai, reglamentuojantys Asmens duomenų tvarkymą, įskaitant, bet neapsiribojant, Europos Sąjungos Bendrąjį duomenų apsaugos reglamentą (toliau - BDAR);
1.5 Duomenų subjektas - identifikuotas arba identifikuojamas fizinis asmuo, kurį galima tiesiogiai ar netiesiogiai identifikuoti pagal identifikatorių, pvz., vardą, identifikavimo numerį, buvimo vietos duomenis, internetinį identifikatorių arba pagal vieną ar daugiau fizinių, fiziologinių, genetinių, psichinių, ekonominių, kultūrinių ar socialinių požymių;
1.6 CapitalBox - „CapitalBox AB“, Linnégatan 22, 114 47, Stokholmas, Švedija, telefonas 020 797 58 25, el. paštas info@capitalbox.lt;
1.7 Multitude Group - „CapitalBox“ kartu su įmonėmis, kurių daugumos akcininkė tiesiogiai ar netiesiogiai yra „CapitalBox“ patronuojančioji bendrovė „Multitude SE“ (Malta Business Registry registracijos numeris SE 21, ST Business Centre, 120 The Strand, Gzira, GZR 1027, Malta);
1.8 BDAR - Europos Parlamento ir Tarybos 2016 m. balandžio 27 d. reglamentas (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant Asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo bei Direktyvos 95/46/EB panaikinimo;
1.9 Asmens duomenys - bet kokia informacija, susijusi su identifikuotu arba identifikuojamu fiziniu asmeniu (Duomenų subjektu). Duomenys, kurie yra saugomi pagal banko paslaptį, taip pat gali būti laikomi Asmens duomenimis;
1.10 Tvarkymas - bet kokia operacija ar operacijų rinkinys, atliekamas su Asmens duomenimis arba Asmens duomenų rinkiniais, automatizuotomis arba neautomatizuotomis priemonėmis, pvz., rinkimas, įrašymas, saugojimas, keitimas, prieigos suteikimas, užklausų pateikimas, perdavimas, peržiūra ir pan.
2. Duomenų valdytojas
2.1 „CapitalBox“ yra atsakinga už jūsų Asmens duomenų tvarkymą, todėl mes esame duomenų valdytojas pagal BDAR.
2.2. Kadangi „CapitalBox“ yra įmonė, įsteigta pagal Švedijos įstatymus, jūsų Asmens duomenų tvarkymą reglamentuoja Švedijos įstatymai.
3. Jūsų Asmens duomenų rinkimas
3.1 „CapitalBox“ renka jūsų Asmens duomenis šiais būdais:
3.1.1. Jūs tiesiogiai pateikiate savo Asmens duomenis „CapitalBox“ Kliento paraiškos dėl „CapitalBox“ produktų ir (arba) paslaugų teikimo proceso metu;
3.1.2. „CapitalBox“ pati surinko jūsų Asmens duomenis per ankstesnį jūsų „CapitalBox“ paslaugų naudojimą;
3.1.3. „CapitalBox“ pati renka jūsų Asmens duomenis iš išorinių šaltinių Kliento paraiškos dėl „CapitalBox“ produktų ir (arba) paslaugų vertinimo proceso metu. Tokie išoriniai šaltiniai apima, bet neapsiriboja, viešaisiais ir privačiais registrais, kuriuos „CapitalBox“ naudoja Kliento ir jūsų identifikavimui, jūsų tapatybės patikrinimui bei kredito ir/ar kitų rizikų įvertinimui. Reikalaujami Asmens duomenys priklauso nuo Kliento prašomų paslaugų ar produktų (pvz., ar jūs teikiate paraišką kreditui gauti, ar ketinate suteikti asmeninę garantiją už Kliento įsipareigojimus);
3.1.4. Jūsų Asmens duomenys pateikiami mums Kliento, kuris kreipėsi dėl „CapitalBox“ produktų ir (arba) paslaugų, pavyzdžiui, jei ketinate suteikti asmeninę garantiją už Kliento įsipareigojimus arba esate Kliento galutinis naudos gavėjas;
3.1.5. Automatiškai, kai naudojatės „CapitalBox“ interneto svetaine. Toks tvarkymas yra išsamiau paaiškintas mūsų Slapukų deklaracijoje, kuri yra mūsų svetainėje ir kuri taip pat yra šių principų dalis. Slapukų deklaracija yra svetainės apačioje ir taip pat pasiekiama per slapukų reklamjuostę.
3.2 Surinkti Asmens duomenys yra būtini žemiau paaiškintiems tikslams, atsižvelgiant į „CapitalBox“ siūlomų paslaugų ir produktų pobūdį bei poreikį pakankamai identifikuoti Klientus ir jų įgaliotuosius atstovus bei įvertinti jų kreditingumą ir patikimumą.
4. Tvarkomi Asmens duomenys
4.1 Atsižvelgiant į mūsų paslaugų ir produktų finansinį pobūdį, „CapitalBox“ tvarko surinktus Asmens duomenis šiais tikslais:
4.1.1. Sutarties su Klientu sudarymas ir vykdymas. Tai apima tinkamą Kliento identifikavimą ir kredito bei kitų rizikų įvertinimą, siekiant nustatyti, ar ir kokiomis sąlygomis sudaryti Sutartį. Teisinis pagrindas tokiam tvarkymui yra arba Sutarties su Klientu sudarymas ir vykdymas, arba „CapitalBox“ teisėti interesai užtikrinti, kad Klientas ir jo įgaliotasis atstovas yra patikimi ir mokūs, taip pat užtikrinti pradelstų sumų surinkimą;
4.1.2. Mūsų pareigų, kylančių iš teisės aktų, vykdymas (pvz., kovos su pinigų plovimu ir teroristų finansavimu taisyklės ir/ar reglamentai, tinkamai identifikuojant Klientą ir užtikrinant jo patikimumą bei kreditingumą);
4.1.3. Mūsų teisių apsauga (teisinių pretenzijų nustatymas, vykdymas ir gynimas). Teisinis pagrindas tokiam tvarkymui yra „CapitalBox“ teisėti interesai;
4.1.4. Mūsų paslaugų ir produktų kokybės vertinimas ir tobulinimas (pvz., klientų aptarnavimo ir kokybės užtikrinimo paslaugos). Teisinis pagrindas tokiam tvarkymui yra „CapitalBox“ teisėti interesai;
4.1.5. Mūsų (potencialių) paslaugų teikėjų paslaugų kokybės vertinimas, kuris leidžia mums įvertinti ir tobulinti paslaugų bei produktų, kuriuos siūlome savo Klientams, kokybę. Teisinis pagrindas tokiam tvarkymui yra „CapitalBox“ teisėti interesai ir klientų aptarnavimo kokybės tobulinimas.
4.2 Atsižvelgiant į pirmiau minėtus tikslus, „CapitalBox“ tvarko šiuos Asmens duomenis:
4.2.1. Identifikaciniai duomenys (pvz., vardas, pavardė, gimimo data, gimimo vieta, pilietybė, asmens tapatybę patvirtinančių dokumentų kopijos ir duomenys, veido/asmens tapatybę patvirtinančio dokumento atpažinimas, balsas, nuotrauka, vaizdo įrašas, parašas, adresas);
4.2.2. Kontaktiniai duomenys (pvz., adresas, telefono numeris, el. pašto adresas, komunikacijos kalba);
4.2.3. Banko duomenys (pvz., banko pavadinimas, sąskaitos turėtojo duomenys, sąskaitos numeris, informacija apie operacijas iš jūsų banko sąskaitos, jei tam davėte sutikimą);
4.2.4. Profesiniai duomenys (pvz., dabartinis ir buvęs darbdavys ir pareigos);
4.2.5. Finansiniai duomenys (pvz., atlyginimas, pajamos, turtas, įsipareigojimai, , mokesčių duomenys);
4.2.6. Turto kilmės duomenys (pvz., duomenys apie darbdavį, sandorių partnerius, verslo veiklą ir faktinius naudos gavėjus, duomenys, rodantys jūsų pajamų ir turto šaltinį);
4.2.7. Kreditingumo/patikimumo duomenys (pvz., duomenys apie mokėjimų istoriją, žalą, padarytą „CapitalBox“ arba kitiems asmenims, duomenys, reikalingi pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos priemonėms atlikti bei tarptautinių sankcijų laikymuisi užtikrinti, įskaitant verslo santykių tikslą ir ar Klientas arba Kliento atstovas yra politiškai veikiamas asmuo);
4.2.8. Duomenys, gauti vykdant teisės aktų numatytas pareigas (pvz., informacija, gauta iš tyrimo institucijų, notarų, mokesčių institucijų, teismų ir antstolių pateiktų užklausų);
4.2.9. Komunikacijos duomenys (pvz., el. laiškai, telefono skambučių įrašai);
4.2.10. Prisijungimo duomenys prie „CapitalBox“ paskyros;
4.2.11. Duomenys, susiję su produktais ir paslaugomis (pvz., Sutarties vykdymas arba nevykdymas, sandorių istorija, pateiktos paraiškos, užklausos ir skundai).
5. Tvarkymo būtinybė
5.1 „CapitalBox“ Asmens duomenų tvarkymas gali būti būtinas įstatyminiams tikslams, kaip nurodyta 4.1.2 punkte. „CapitalBox“ taip pat gali reikalauti jūsų Asmens duomenų sutartiniams tikslams, kaip nurodyta 4.1.1 punkte. Jei jūsų Asmens duomenų tvarkymo teisinis pagrindas yra įstatyminis arba sutartinis reikalavimas, nesuteikus šių Asmens duomenų „CapitalBox“, mes negalėsime užmegzti santykių su jumis ir tai gali užkirsti kelią jums naudotis mūsų paslaugomis ir produktais.
6. Tvarkymas, pagrįstas sutikimu
6.1 „CapitalBox“ taip pat tvarko Asmens duomenis, remdamasi jūsų sutikimu (pvz., tiesioginės rinkodaros tikslais, panašių auditorijos grupių kūrimu, rinkos tyrimų atlikimu, statistinių tyrimų ataskaitų rengimu ir klientų grupių, produktų ir paslaugų rinkos dalies analizavimu bei kitais finansiniais rodikliais, siekiant geriau suprasti Kliento lūkesčius ir tobulinti „CapitalBox“ modelius, produktus, paslaugas ir procesus).
6.2 Kai tvarkymas yra pagrįstas jūsų sutikimu, jūs galite bet kada atšaukti savo sutikimą, susisiekdami su „CapitalBox“ pagal toliau nurodytus kontaktinius duomenis 13 skyriuje. Atkreipkite dėmesį, kad sutikimo atšaukimas neturi įtakos tvarkymo teisėtumui, remiantis sutikimu iki jo atšaukimo.
6.3 Norėdami tvarkyti ir keisti slapukais pagrįstas nuostatas, žiūrėkite Slapukų deklaraciją mūsų svetainėje, kuri yra šių principų dalis.
6.4 Jeigu gaunate tiesioginės rinkodaros pranešimus el. paštu, jūs taip pat galite atšaukti sutikimą ir atsisakyti gauti bet kokius tolesnius el. laiškus, paspausdami „atsisakyti“ nuorodą kiekvieno el. laiško pabaigoje.
7. Automatizuotas sprendimų priėmimas ir profiliavimas
7.1 „CapitalBox“, remdamasi profiliavimu ir automatizuotu sprendimų priėmimu, priima sprendimą, ar Kliento paraiška gauti mūsų produktus ar paslaugas bus visiškai arba iš dalies patvirtinta ar atmesta.
7.2 Sprendimas priimamas remiantis informacija, gauta iš Kliento ir Kliento įgaliotųjų atstovų paraiškoje, informacija, gauta iš išorinių šaltinių, tokių kaip vieši ir privatūs registrai bei kitos trečiosios šalys, taip pat ankstesne Kliento mokėjimų istorija„CapitalBox“. Jokie specialių kategorijų Asmens duomenys (pvz., sveikatos duomenys, genetiniai duomenys) nėra tvarkomi.
7.3 Profiliavimas ir (arba) automatizuotas sprendimų priėmimas yra būtini siekiant sudaryti Sutartį, įvykdyti „CapitalBox“ teisinius įsipareigojimus tinkamai identifikuoti Klientą, įvertinti Kliento kreditingumą, užkirsti kelią sukčiavimui ir pinigų plovimui. Automatizuotas sprendimų priėmimas padeda „CapitalBox“ patikrinti jūsų tapatybę ir patikimumą bei kreditingumą, kad būtų užtikrinta, jog jūs galėsite vykdyti savo įsipareigojimus pagal Sutartį. Automatizuotas sprendimų priėmimas padeda mums priimti sąžiningus ir atsakingus sprendimus, sumažinti galimų žmogaus klaidų, diskriminacijos ir valdžios piktnaudžiavimo riziką bei leidžia priimti sprendimus per trumpesnį laikotarpį, atsižvelgiant į „CapitalBox“ gautų paraiškų kiekį. „CapitalBox“ nesuteiks paskolos bei gali panaikinti Klientui jau suteiktą paskolą, jei paaiškės, kad Klientas turi mokėjimo problemų arba pateikė „CapitalBox“ neteisingą informaciją.
7.4 Kadangi sprendimai yra priimami automatizuotu būdu, Klientas gali neatitikti reikalavimų mūsų produktams ar paslaugoms gauti. Mes esame įgyvendinę tinkamas priemones Kliento teisėms, laisvėms ir teisėtiems interesams apsaugoti ir užtikriname, kad reguliariai tikriname mūsų automatizuotus metodus, pvz., kredito vertinimo metodus, siekdami užtikrinti jų sąžiningumą, veiksmingumą ir nešališkumą. Jei norite apskųsti automatizuotą sprendimą arba išreikšti savo nuomonę, susisiekite su mumis toliau nurodytais kontaktiniais duomenimis 13 skyriuje.
7.5 „CapitalBox“ taip pat naudoja profiliavimąremdamasi Kliento finansiniu stabilumu naudojantis mūsų produktais ir paslaugomis, siekdama įvertinti ar siūlyti savo iniciatyva didesnę kredito sumą arba kitas paslaugas ir produktus esamam Klientui. Mes laikome tokį tvarkymą mūsų teisėtu interesu reklamuoti savo paslaugas ir produktus. Dėl aprašyto profiliavimo kai kurie Klientai gali negauti tokių pasiūlymų. Tačiau toks profiliavimas neturi tiesioginių teisinių pasekmių Klientui arba kitaip reikšmingai nepažeidžia Kliento, nes tai neturi įtakos jau esamai Sutarčiai, ir Klientas turi galimybę savo iniciatyva kreiptis dėl naujo kredito produkto.
8. Asmens duomenų atskleidimas
8.1 Dėl finansinio „CapitalBox“ produktų ir paslaugų pobūdžio mes turime dalintis jūsų Asmens duomenimis, kad galėtume vykdyti kasdienę veiklą, apdoroti operacijas, tvarkyti klientų sąskaitas ir pranešti viešosioms institucijoms. Mes visada užtikriname, kad prieš dalijantis bet kokiais Asmens duomenimis būtų laikomasi atitinkamų finansų rinkos konfidencialumo reikalavimų.
8.2 Mes dalinamės jūsų Asmens duomenimis tik su tais kruopščiai atrinktais ir patikimais partneriais, kuriems „CapitalBox“ patikėjo arba nori patikėti paslaugų teikimą, taip pat su trečiosiomis šalimis, kurioms įstatymų nustatyta tvarka pavesta atlikti tam tikras funkcijas, jei tai numatyta šiame dokumente, reikalaujama pagal taikomus įstatymus arba su jūsų sutikimu.
8.3 „CapitalBox“ gali dalintis jūsų Asmens duomenimis su šiais partneriais ir trečiosiomis šalimis:
8.3.1. Kliento įgaliotais atstovais, kurie užtikrina jūsų įsipareigojimų „CapitalBox“ vykdymą (pvz., garantas, laiduotojas). Teisinis pagrindas šiai nuostatai yra „CapitalBox“ teisėti interesai užtikrinant Sutarties vykdymą;
8.3.2. Klientu, už kurio įsipareigojimus jūs garantuojate. Teisinis pagrindas šiai nuostatai yra „CapitalBox“ teisėti interesai užtikrinant Sutarties vykdymą;
8.3.3. Asmenimis, tvarkančiais mokėjimų neįvykdymo duomenų bazes. Teisinis pagrindas tokio dalijimosi yra „CapitalBox“ teisėtas interesas užtikrinti Sutarties vykdymą arba teisinis įpareigojimas užtikrinti, kad „CapitalBox“ teikiamos paslaugos būtų tinkamos ir proporcingos Klientui;
8.3.4. Kredito informacijos agentūromis, kurios teikia kredito ataskaitas. Teisinis pagrindas tokio dalijimosi yra mūsų teisėti interesai užtikrinti Sutarties vykdymą arba teisinis įpareigojimas laikytis atsakingo skolinimo principų;
8.3.5. Skolų išieškojimo agentūromis ir antstoliais. Teisinis pagrindas šiai nuostatai yra „CapitalBox“ teisėti interesai užtikrinant Sutarties vykdymą;
8.3.6. „CapitalBox“ buhalteriais, auditoriais ir reguliuotojais. Teisinis pagrindas šiai nuostatai yra teisiniai įsipareigojimai, taikomi „CapitalBox“;
8.3.7. Kitomis „Multitude“ grupės įmonėmis. Teisinis pagrindas tokio dalijimosi yra „CapitalBox“ ir „Multitude Group“ teisėti interesai užtikrinti Sutarties vykdymą ir Kliento teisėti interesai užtikrinti, kad „CapitalBox“ teikiamos paslaugos būtų tinkamos ir proporcingos;
8.3.8. „CapitalBox“ bendradarbiavimo partneriais, su kuriais „CapitalBox“ siūlo bendrus produktus ir paslaugas, teikdama ir reklamuodama tokius produktus ir paslaugas. Teisinis pagrindas tokio dalijimosi yra jūsų sutikimas arba mūsų teisėti interesai pasiūlyti jums tuos produktus ir paslaugas, jei esate mūsų esamas Klientas arba neseniai naudojotės mūsų produktais ar paslaugomis;
8.3.9. „CapitalBox“ rinkodaros partneriais. Teisinis pagrindas tokio dalijimosi yra „CapitalBox“ ir jos rinkodaros partnerių teisėti interesai užtikrinti rinkodaros kampanijos kokybę ir vykdymą;
8.3.10. Asmens duomenų tvarkytojais ir jų subtvarkytojais, pvz., teisės ir kitais patarėjais, duomenų saugojimo paslaugų teikėjais, telemarketingo, rinkodaros ir apklausų paslaugų teikėjais, komunikacijos paslaugų teikėjais, identifikavimo ir sertifikavimo paslaugų teikėjais, kortelių valdymo paslaugų teikėjais, sąskaitų faktūrų ir mokėjimų paslaugų teikėjais, kredito ir finansų institucijomis, banko duomenų nuskaitymo, kreditingumo vertinimo ir kredito patikros paslaugų teikėjais, internetiniais ir kitais tarpininkais, IT paslaugų teikėjais ir pan. Teisinis pagrindas tokio dalijimosi yra jūsų sutikimas arba mūsų teisėti interesai užtikrinti mūsų verslo tęstinumą ir mūsų produktų bei paslaugų teikimo tęstinumą, įskaitant reikalingą finansavimą mūsų produktų ir paslaugų teikimui bei mūsų suteiktų kredito produktų grąžinimui;
8.3.11. Kredito informacijos agentūromis, kurios teikia kredito ataskaitas. Teisinis pagrindas tokiam dalinimuisi yra mūsų teisėti interesai užtikrinti Sutarties vykdymą arba teisinė pareiga laikytis atsakingo skolinimo principų;
8.3.12. Skolų išieškojimo agentūromis ir antstoliais. Teisinis pagrindas tokiam dalinimuisi yra mūsų teisėti interesai užtikrinti Sutarties vykdymą;
8.3.13. Kitais partneriais ir trečiosiomis šalimis, kuriems galime priskirti, įkeisti ar perduoti savo teises ir įsipareigojimus, tiek kiek tai leidžia ar reikalauja „CapitalBox“ taikytina teisė arba pagal su jumis sudarytą sutartį. Teisinis pagrindas tokio dalijimosi yra jūsų sutikimas arba mūsų teisėti interesai užtikrinti mūsų verslo tęstinumą.
9. Asmens duomenų perdavimas už EEE ribų
9.1 „CapitalBox“ perduoda Asmens duomenis už Europos ekonominės erdvės ribų tik tais atvejais, kai turime teisėtą pagrindą tai daryti, t. y. gavėjui, kuris: (i) yra šalyje, kuri užtikrina tinkamą Asmens duomenų apsaugos lygį; arba (ii) pagal priemonę, kuri atitinka Europos Sąjungos reikalavimus dėl Asmens duomenų perdavimo už Europos ekonominės erdvės ribų.
10. Asmens duomenų apsauga
10.1 „CapitalBox“ stengiasi palaikyti fizines, technines ir procedūrines saugumo priemones, atitinkančias tvarkomų Asmens duomenų jautrumą. Šios apsaugos priemonės yra skirtos apsaugoti jūsų Asmens duomenis nuo praradimo ir neteisėtos prieigos, kopijavimo, naudojimo, pakeitimo ar atskleidimo. Nepaisant šių apsaugos priemonių, atkreipkite dėmesį, kad joks duomenų perdavimo internetu ar saugojimo būdas nėra visiškai saugus. Jei įstatymai reikalauja pranešti apie jūsų Asmens duomenų saugumo pažeidimą, mes galime jus informuoti elektroniniu būdu, raštu ar telefonu.
11. Asmens duomenų atnaujinimas
11.1 Mes siekiame išlaikyti tikslumą, išsamumą ir jūsų Asmens duomenų aktualumą mūsų žinioje. Todėl mums teisiškai privaloma laikytis Asmens duomenų atnaujinimo reikalavimų pagal duomenų apsaugos reglamentus.
11.2 Jūs turite tęstinį įsipareigojimą nedelsdami pranešti mums raštu apie bet kokius jūsų Asmens duomenų pasikeitimus, įskaitant, bet neapsiribojant, kontaktinės informacijos ar bet kokios kitos mums svarbios informacijos pasikeitimus. Mes skatiname jus nedelsiant pranešti apie tokius pasikeitimus, kad galėtume atnaujinti mūsų įrašus atitinkamai.
11.3 Jei mums nepavyktų susisiekti su jumis naudojantis jūsų pateikta kontaktine informacija arba jei įtartume, kad jūsų pateikti Asmens duomenys yra netikslūs ar pasenę, mes imsimės pagrįstų priemonių patikrinti ir atnaujinti jūsų Asmens duomenis, jei įmanoma, tiesiogiai susisiekdami su jumis arba naudojantis viešai prieinamais šaltiniais ir (arba) atitinkamomis trečiųjų šalių paslaugomis.
12. Duomenų saugojimas
12.1 „CapitalBox“ saugo jūsų Asmens duomenis pagal pramonės gaires tiek, kiek būtina siekiant tikslų, dėl kurių jie buvo surinkti, arba tiek, kiek būtina mūsų teisėms apsaugoti arba tiek, kiek reikalaujama taikytinų teisės aktų. Atkreipkite dėmesį, kad jei tie patys Asmens duomenys tvarkomi keliais tikslais, mes saugosime Asmens duomenis ilgiausią galimą saugojimo laikotarpį. Mums maksimalus laikotarpis yra ieškinių, kylančių iš sandorių, senaties terminas, kuris yra iki 10 metų nuo paskutinio jūsų sandorio ar sąskaitos uždarymo datos, priklausomai nuo to, kas yra vėliau.
13. Jūsų teisės
13.1 Pagal taikytinų duomenų apsaugos reglamentų reikalavimus jūs turite visas duomenų subjekto teises, susijusias su jūsų Asmens duomenimis. Tai apima teisę:
13.1.1. prašyti prieigos prie jūsų Asmens duomenų;
13.1.2. gauti jūsų Asmens duomenų kopiją;
13.1.3. ištaisyti neteisingus ar neišsamius su jumis susijusius Asmens duomenis;
13.1.4. ištrinti jūsų Asmens duomenis;
13.1.5. apriboti jūsų Asmens duomenų tvarkymą;
13.1.6. perkelti jūsų Asmens duomenis;
13.1.7. prieštarauti jūsų Asmens duomenų tvarkymui, remiantis jūsų viršesne konkrečia situacija, ir kurie yra tvarkomi tiesioginės rinkodaros tikslais arba remiantis „CapitalBox“ ar trečiosios šalies teisėtu interesu;
13.1.8. atšaukti savo sutikimą, kai mūsų Asmens duomenų tvarkymas yra pagrįstas jūsų sutikimu;
13.1.9. būti informuotam apie šaltinį, iš kurio kilo jūsų Asmens duomenys, kai mūsų turimi Asmens duomenys apie jus nebuvo pateikti tiesiogiai jūsų;
13.1.10. Jei manote, kad jūsų teisės buvo pažeistos, jūs turite teisę pateikti skundą:
- „CapitalBox“ klientų aptarnavimo tarnybai el. paštu info@capitalbox.lt arba
- „CapitalBox“ duomenų apsaugos pareigūnui el. paštu info@capitalbox.lt arba
- Švedijos duomenų apsaugos tarnybai adresu Integritetsskyddsmyndigheten, Box 8114, 104 20 Stokholmas, Švedija, telefono numeris +46 (0)8 657 61 00 adresu https://e-tjanster.imy.se/en/klagomal; arba
- Jūsų šalies duomenų apsaugos priežiūros institucijai.
13.2 Pateikdami prašymą gauti informaciją apie jūsų Asmens duomenis ar juos ištaisyti ar ištrinti, atkreipkite dėmesį, kad mes prašysime pateikti konkrečią informaciją, kad galėtume patvirtinti jūsų tapatybę ir teisę pasiekti, ištaisyti ar ištrinti Asmens duomenis, taip pat ieškoti ir pateikti jums turimus jūsų Asmens duomenis.
13.3 Atkreipkite dėmesį, kad jūsų teisė pasiekti, ištaisyti ar ištrinti jūsų turimus Asmens duomenis nėra absoliuti. Yra atvejų, kai taikytini teisės aktai ar reglamentai leidžia ar reikalauja mums atmesti jūsų prašymą. Be to, Asmens duomenys gali būti jau sunaikinti, ištrinti ar tapti anoniminiais pagal mūsų duomenų saugojimo įsipareigojimus ir praktiką, kaip aprašyta aukščiau 12 skyriuje.
13.4 Jei negalime suteikti jums prieigos prie Asmens duomenų arištaisyti ar ištrinti jūsų turimus Asmens duomenis, mes informuosime jus apie priežastis, atsižvelgiant į bet kokius teisės aktus ar reglamentus. Galime jus užtikrinti, kad mes nediskriminuosime jūsų už jūsų teisių, aprašytų šiuose Principuose, įgyvendinimą.
13.5 Norėdami įgyvendinti savo teises, susisiekite su „CapitalBox“ naudodamiesi aukščiau nurodytais kontaktiniais duomenimis. Atkreipkite dėmesį, kad kai kurias teises galite įgyvendinti prisijungę prie savo asmeninės „CapitalBox“ naudotojo paskyros.
14. Šių principų pakeitimai
14.1 Jei mūsų Asmens duomenų tvarkymo praktika pasikeistų arba jei prireiktų pakeisti šiuos principus pagal taikytiną teisę, teismų praktiką ar kompetentingų institucijų gaires, mes turime teisę vienpusiškai pakeisti šiuos principus bet kuriuo metu. Naujausi mūsų principai visada bus paskelbti mūsų svetainėje, ir mes skatiname jus juos tikrinti bent kartą per mėnesį.
15. Kontaktai
15.1 Jei turite klausimų apie jūsų Asmens duomenų tvarkymą „CapitalBox“ arba norėtumėte pasinaudoti savo, kaip duomenų subjekto, teisėmis, galite susisiekti su mumis naudodamiesi aukščiau pateiktais kontaktiniais duomenimis 13 skyriuje.
15.2 „CapitalBox“ paskyrė duomenų apsaugos pareigūną, su kuriuo taip pat galite susisiekti dėl tų pačių klausimų naudodamiesi aukščiau pateiktais kontaktiniais duomenimis 13 skyriuje.
CapitalBox´s Principles of Processing its Clients Personal Data (Privacy Policy)
Latest updated on August 13, 2024
These principles for Processing the Personal Data of the authorized representative(s) of Clients (hereinafter also principles) describe how CapitalBox (hereinafter also we, us or our) processes Personal Data of the authorized representatives of the Clients and other Data Subjects (hereinafter also you) in relation to the services and products we offer. These principles apply if you use, have used, have expressed an intention to use or are in any other way related to our products or services, or in case you have expressed your wish to receive any information about our products or services.
1. Definitions
1.1. Authorized representative(s) of the Client – A natural person representing the legal entity, who expressed an intention to use the products or services offered by CapitalBox or to conclude a guarantee agreement with CapitalBox or expressed a wish to receive information about CapitalBox’s products or services;
1.2. Client – legal entity that applies for a loan;
1.3. Contract – A contract concluded between CapitalBox and the Client;
1.4. Data Protection Regulations – Any applicable laws and regulations regulating the processing of Personal Data, including but not limited to the European Union’s General Data Protection Regulation (hereinafter GDPR);
1.5. Data Subject –an identifiable natural person who can be identified, directly or indirectly, in particular by reference to an identifier such as a name, an identification number, location data, an online identifier or to one or more factors specific to the physical, physiological, genetic, mental, economic, cultural or social identity of that natural person;
1.6. CapitalBox – CapitalBox AB, Linnégatan 22, 114 47 Stockholm, Sweden, phone 020 797 58 25, email info@capitalbox.lt;
1.7. Multitude Group – CapitalBox together with companies the majority shareholder of which is directly or indirectly CapitalBox's parent undertaking Multitude SE (Malta Business Registry, registration number SE 21, ST Business Centre 120, The Strand, Gzira, GZR 1027, Malta);
1.8. GDPR – General Data Protection Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council of 27 April on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC;
1.9. Personal Data – Any information relating to an identified or identifiable natural person (Data Subject). Data which is protected by banking secrecy may also include Personal Data;
1.10. Processing – Any operation or set of operations which is performed on Personal Data or on sets of Personal Data, whether or not by automated means, such as collection, recording, storing, alteration, granting access to, making enquiries, transfer, viewing, etc.
2. Data Controller
2.1. CapitalBox is responsible for the Processing of your Personal Data and for those reasons we are the Data Controller under the GDPR.
2.2. As CapitalBox is a company established under the laws of Sweden, then the Processing of your Personal Data shall be governed by the laws of Sweden.
3. Collecting of your Personal Data
3.1. CapitalBox collects your Personal Data in the following ways:
3.1.1. you provide your Personal Data directly to CapitalBox during the Client’s application process to apply for the CapitalBox products and/or services;
3.1.2. CapitalBox has collected itself your Personal Data in your previous use of CapitalBox services;
3.1.3. CapitalBox collects itself your Personal Data from external sources during the Client’s application process to apply for the CapitalBox products and/or services. Such external sources include but are not limited to public and private registers which CapitalBox uses to identify the Client and you and to verify your identity and perform credit and risk assessments. The Personal Data required depends on the services or products requested by the Client (e.g., whether you are applying for a credit, or acting as a personal guarantor);
3.1.4. your Personal Data is provided to us by the Client requesting the CapitalBox products and/or services, for example if you are acting as a personal guarantor of the Client; or you are the ultimate beneficial owner of the Client, etc.;
3.1.5. By automatic means when you use CapitalBox website. Such Processing is further explained in our Cookie Declaration available at our website, which forms part of these principles. The Cookie Declaration can be found at the footer of our website and is also available through the Cookie banner.
3.2. The Personal Data collected is necessary for the purposes explained below, taking into account the nature of the services and products offered by CapitalBox and the need to sufficiently establish the identity of the Clients and the Client's authorized representatives(s) and their creditworthiness and reliability.
4. Personal Data Processed
4.1. Considering the financial nature of our services and products, CapitalBox Processes Personal Data collected for the following purposes:
4.1.1. Concluding and performing the Contract with our Client. This includes properly identifying the Client and performing credit and risk checks and assessments on the Client to determine whether and on which conditions to conclude the Contract. The legal basis for such Processing is either entering into and performing the Contract with the Client or CapitalBox´s legitimate interests to ensure the Client and the Client's authorized representatives(s) are trust- and creditworthy as well as to collect amounts due;
4.1.2. Performance of our obligations arising from law (e.g., anti-money laundering and terrorist financing rules and regulations to properly identify the Client and ensure the trust- and creditworthiness of the Client);
4.2.3. Safeguarding our rights (establishing, exercising, and defending legal claims). The legal basis for such Processing is CapitalBox’s legitimate interest;
4.1.4. Assessing and developing further the quality of our services and products (e.g., customer support service and quality assurance service). The legal basis for such processing is the legitimate interest of CapitalBox;
4.1.5. Assessing the quality of our (potential) service providers services which enables us to evaluate and develop further the quality of the services and products we offer to our Clients. The legal basis for such processing is the legitimate interest of CapitalBox and developing the quality of customer service.
4.2. For the foregoing, CapitalBox Processes the following Personal Data:
4.2.1. Identification data (e.g., name, date of birth, place of birth, nationality, data and copy of ID, facial/ID recognition, voice, picture, video, signature, address);
4.2.2. Contact data (e.g., address, phone number, e-mail address, language of communication);
4.2.3. Bank data (e.g., bank ID, bank name, account holder, account number, transaction information from your bank account, if you have consented to this);
4.2.4. Professional data (e.g., current and former employer and position);
4.2.5. Financial data (e.g., salary, income, assets, liabilities, properties, tax data);
4.2.6. Data concerning origin of assets (e.g., data concerning employer, transaction partners, business activities and actual beneficiaries, data showing the source of your income and wealth);
4.2.7. Data concerning creditworthiness/trustworthiness (e.g., data concerning payment behaviour, damages caused to CapitalBox or other persons, data to perform the due diligence measures regarding money laundering and terrorist financing prevention and to ensure the compliance with international sanctions, including the purpose of the business relationship and whether the Client or the Client's representative is a politically exposed person);
4.2.8. Data obtained when performing an obligation arising from the law (e.g., information received from requests for information submitted by investigative bodies, notaries, tax authorities, courts and bailiffs);
4.2.9. Communication data (e.g., e-mails, phone call recordings);
4.2.10. Log-in data for the CapitalBox´s account;
4.2.11. Data related to the products and services (e.g., performance of the Contract or the failure thereof, transactions history, submitted applications, requests and complaints).
5. Processing Requirement
5.1. The Processing of your Personal Data by CapitalBox may be required for statutory purposes as set out in Clause 4.1.2. CapitalBox may also require your Personal Data for contractual purposes as set out in Clause 4.1.1. Where the lawful basis of Processing your Personal Data is either statutory or a contractual requirement, failure to provide your Personal Data to CapitalBox in either scenario would result in CapitalBox being unable to enter into a relationship with you and this may prevent you from availing yourself of our services and products.
6. Processing based on consent
6.1. CapitalBox also processes the Personal Data based on your consent (e.g., for direct marketing purposes, preparing and building lookalike audience groups, conducting market research, drawing up statistical research reports and analysing customer groups, market shares of products and services and other financial indicators to better understand Client expectations and to develop CapitalBox's models, products, services and processes).
6.2. When the Processing is based on your consent, you can withdraw your consent at any time by contacting CapitalBox on the contact details provided below in Section 13. Please note that withdrawing your consent does not affect the lawfulness of Processing based on consent before its withdrawal.
6.3. To manage and change your cookie-based preferences, see the Cookie Declaration on our website, which forms part of these principles.
6.4. As for direct marketing messages received by e-mail, you can also withdraw consent and unsubscribe from receiving any further e-mails by clicking on the ‘unsubscribe’ link at the end of each e-mail.
7. Automated decision-making and profiling
7.1. CapitalBox decides based on profiling and automated decision-making whether the Client’s application to receive our products or services is fully or partially accepted or rejected.
7.2. The decision is made based on information received from the Client and the authorized representative(s) of the Client in the application, information received from external sources, such as public and private registers and other third parties, as well as the previous payment behaviour of the Client at CapitalBox. No special categories of Personal Data (such as health data, genetic data) are processed.
7.3. Profiling and/or automated decision-making are necessary for entering the Contract, to meet CapitalBox's legal obligations to properly identify the Client, for assessing the creditworthiness of the Client, fraud prevention and prevention of money laundering. Automated decision-making helps CapitalBox to verify your identity and whether you are trust- and creditworthy to fulfil your obligations under the Contract. Automated decision-making helps us to make fair and responsible decisions and reduce the potential for human error, discrimination, and abuse of power, as well as enables to deliver decision-making within a shorter period, taking into account the volume of applications received by CapitalBox. CapitalBox will not grant a loan and may cancel a loan granted to the Client if it discovers that the Client has payment problems or has provided CapitalBox with untrue information.
7.4. Because the decision-making is automated, the Client might not be eligible for our products or services. We have implemented suitable measures to safeguard the Client's rights and freedoms and legitimate interests and can assure that we regularly test our automated methods, e.g., credit scoring methods, to ensure they remain fair, effective, and unbiased. However, if you want to contest an automated decision made or express your point of view, please contact us on the contact details provided below in Section 13.
7.5. CapitalBox uses profiling in addition to above to decide based on the Client’s financial soundness in using our products and services whether to offer on our own initiative a higher credit amount or other services and products to the existing Client. We have based such Processing on our legitimate interest to market our services and products. As a result of described profiling, some Clients may not receive such offers. However, such profiling does not directly produce any legal effects on the Client or otherwise significantly affect the Client, as this does not influence the already existing Contract and the Client has the chance to apply for a new credit product on the Client´s own initiative.
8. Disclosing the Personal Data
8.1. The financial nature of CapitalBox products and services require us to share your Personal Data to run our everyday business to process transactions, maintain customer accounts, and report to public institutions. We will always ensure to respect relevant financial industry secrecy obligations before sharing any Personal Data.
8.2. We only share your Personal Data with those carefully selected and trusted partners to whom CapitalBox wishes to entrust or has entrusted the provision of services and with the third parties performing functions delegated to them by law, if stipulated herein, required under the applicable law (e.g., when CapitalBox is obligated to share Personal Data with the authorities) or with your consent.
8.3. CapitalBox may share your Personal Data with the following partners and third parties:
8.3.1. Authorized representatives of the Client who guarantee your obligations to CapitalBox (e.g., guarantor, surety). The legal basis for this provision is CapitalBox's legitimate interests in ensuring compliance with the Contract;
8.3.2. Client for whose obligations you guarantee. The legal basis for this provision is CapitalBox's legitimate interests in ensuring compliance with the Contract;
8.3.3. Persons who maintain databases of payment defaults. The legal basis for such sharing is the legitimate interest of CapitalBox to ensure the performance of the Contract or the legal obligation to ensure the services provided by CapitalBox would be suitable and proportionate for the Client;
8.3.4. Credit reference agencies who provide credit reports. The legal basis for such sharing is our legitimate interests to ensure the performance of the Contract or the legal obligation to follow the principles of responsible lending;
8.3.5. Debt collection agencies and bailiffs. The legal basis for this provision is CapitalBox's legitimate interests in ensuring the performance of the Contract;
8.3.6. CapitalBox's accountants, auditors and regulators. The legal basis for this provision is formed by the legal obligations that apply to CapitalBox;
8.3.7. Other group entities of Multitude. The legal basis for such sharing is the legitimate interests of CapitalBox and Multitude Group to ensure that the contract is performed and the legitimate interest of the Client to ensure that the services provided by CapitalBox are appropriate and proportionate;
8.3.8. CapitalBox cooperation partners with whom CapitalBox offers co-branded products and services for providing and marketing those services and products. The legal basis for such sharing is either your consent or our legitimate interest to offer you those product and services if you are our existing Client or used recently our products or services;
8.3.9. Marketing partners of CapitalBox. The legal basis for such sharing is the legitimate interests of CapitalBox and its marketing partner to ensure the quality and execution of the marketing campaign;
8.3.10. Personal Data processors and their sub-processors, e.g., legal and other advisors, data storage providers, telemarketing, marketing and surveys service providers, communication service providers, identification and certification service providers, card management service providers, invoicing and payment service providers, credit and financial institutions, bank data scraping, scoring and credit check service providers, online and offline intermediaries, IT service providers, etc. The legal basis for such sharing is either your consent or our legitimate interests to ensure the continuity of our business and the continued provision of our products and services, including the necessary financing for offering our products and services and the return of credit products granted by us;
8.3.11. Credit reference agencies who provide credit reports. The legal basis for such sharing is our legitimate interests to ensure the performance of the Contract or the legal obligation to follow the principles of responsible lending;
8.3.12. Debt collection agencies and bailiffs. The legal basis for such sharing is our legitimate interests to ensure the performance of the Contract;
8.3.13. Other partners and third parties to which we may assign, pledge, or transfer our rights and obligations to the extent required or allowed under the legislation applicable to CapitalBox or according to the contract concluded with you. The legal basis for such sharing is either your consent or our legitimate interests of ensuring the continuity of our business.
9. Transferring Personal Data outside the EEA
9.1. CapitalBox transfers Personal Data outside of the European Economic Area only where we have a lawful basis to do so, i.e., to a recipient who is: (i) in a country which provides an adequate level of protection for Personal Data; or (ii) under an instrument which covers the European Union requirements for the transfer of Personal Data outside the European Economic Area.
10. Protection of Personal Data
10.1. CapitalBox endeavours to maintain physical, technical, and procedural safeguards appropriate to the sensitivity of the Personal Data in question. These safeguards are designed to protect your Personal Data from loss and unauthorized access, copying, use, modification, or disclosure. Despite these safeguards, please note that no method of transmission over the internet or data storage is fully secure. Should we be required by law to inform you of a breach to your Personal Data we may notify you electronically, in writing, or by phone.
11. Keeping Personal Data Up to Date
11.1. We are committed to maintaining the accuracy, completeness, and relevance of your Personal Data in our possession. As such, it is a legal obligation for us to keep your Personal Data up to date in accordance with the Data Protection Regulations.
11.2. You have an ongoing obligation to promptly inform us in writing of any changes to your Personal Data, including but not limited to changes in your contact information or any other relevant information we hold about you. We encourage you to notify us immediately of any such changes so that we can update our records accordingly.
11.3. In the event that we are unable to contact you using the contact information provided by you, or if we suspect that the personal data provided by you is inaccurate or outdated, we will take reasonable steps to verify and update your personal data by contacting, if possible, you directly, by using publicly available sources and/or respective third-party services available to us.
12. Retention of data
12.1. CapitalBox retains your Personal Data in accordance with industry guidelines for as long as necessary for the purposes for which they were collected, or for as long as necessary to safeguard our rights, or for as long as required by applicable legal acts. Kindly note that if the same Personal Data is Processed for several purposes, we will retain the Personal Data for the longest retention period applicable. For us, the maximum period applicable is the limitation period for claims arising from transactions, which is up to 10 years from the date of your last transaction or closure of the account, whichever is the latest.
13. Your Rights
13.1. To the extent required by applicable Data Protection Regulations, you have all the rights of a Data Subject regarding your Personal Data. This includes the right to:
13.1.1. request access to your Personal Data;
13.1.2. obtain a copy of your Personal Data;
13.1.3. rectify incorrect or incomplete Personal Data relating to you;
13.1.4. erase your Personal Data;
13.1.5. restrict the Processing of your Personal Data;
13.1.6. portability of your Personal Data;
13.1.7. object to Processing of your Personal Data which is based on your overriding particular situation and which is Processed for direct marketing purposes or in reliance on CapitalBox´s or a third party’s, legitimate interest;
13.1.8. withdraw your consent where our Processing of your Personal Data is based on your consent;
13.1.9. be informed of the source from which your Personal Data originates where the Personal Data we hold about you was not provided to us directly by you;
13.1.10. Should you believe that your rights have been violated, you have the right to lodge a complaint with:
- CapitalBox customer service at info@capitalbox.lt; or
- CapitalBox's data protection officer at info@capitalbox.lt; or
- The Swedish Data Protection Authority with the address Integritetsskyddsmyndigheten, Box 8114, 104 20 Stockholm, Sweden, phone number +46 (0)8 657 61 00 at https://e-tjanster.imy.se/en/klagomal; or
- Data Protection Supervisory Authority of your country.
13.2. When requesting access to, or rectification or deletion of your Personal Data, please note that we shall request specific information from you to enable us to confirm your identity and right to access, rectify or delete, as well as to search for and provide you with the Personal Data that we hold about you.
13.3. Kindly note that your right to access, rectify, or delete your Personal Data we hold about you is not absolute. There are instances where applicable law or regulatory requirements allow or require us to refuse your request. In addition, the Personal Data may have already been destroyed, erased, or made anonymous in accordance with our record retention obligations and practices as described above in Section 12.
13.4. If we cannot provide you with access to, or rectification or deletion of your Personal Data, we will inform you of the reasons why, subject to any legal or regulatory restrictions. We can assure you we will not discriminate you for exercising any of your rights described in these Principles.
13.5. To exercise your rights, please contact CapitalBox on the contact details above. Please note that you can exercise some rights by logging into your CapitalBox personal user account.
14. Amending these principles
14.1. Should our Personal Data Processing practices change or there shall be a need to amend these principles under the applicable law, case-law or guidelines issued by competent authorities, we are entitled to unilaterally amend these principles at any time. Our most recent principles will always be published on our website, and we urge you to check this at least once a month.
15. Contact
15.1. If you have any questions about the Processing of your Personal Data by CapitalBox or would like to exercise your rights as a Data Subject, you can contact us using the contact details above in Section 13.
15.2. CapitalBox appointed a Data Protection Officer whom you also may contact regarding the same on the contact details provided above in Section 13.