Patarimai vykdantiems el. pašto rinkodarą
El. pašto rinkodara yra vienas iš efektyviausių kanalų, kuris padeda suteikti klientams vertingą ir naudingą patirtį ir tokiu būdu palaikyti jūsų auditorijos susidomėjimą ir ryšį su jūsų prekiniu ženklu.
Šiame straipsnyje mes atrinkome vertingiausius patarimus, kurie padės pagerinti jūsų el. pašto rinkodaros efektyvumą.
Pradėkite nuo strategijos ir plano
El. pašto rinkodaros planas padeda susikoncentruoti, išlikti motyvuotiems, ir suteikia didesnį atsakomybės jausmą, kuris leis efektyviau įgyvendinti užsibrėžtus tikslus. Tai reiškia, kad žinosite, ką ir kada ketinate siųsti savo auditorijai. Perskaitykite “Kaip tinkamai planuoti savo el. pašto rinkodaros strategiją“, jei norite sužinoti daugiau apie tai kaip sukurti savo pirmąjį el. pašto rinkodaros planą.
Siųskite tinkamu metu
El. pašto rinkodara gali padidinti jūsų pardavimus ir dažniausiai turi didelę investicinę grąžą. Norint gauti geriausius rezultatus, sėkmingiausios kampanijos atsižvelgia į išsiuntimo laiką. Išsiaiškinkite kada jūsų klientai yra labiausiai linkę paspausti nuorodą ar pirkti jūsų produktus. Remkitės turimais duomenimis arba panašių verslų patirtimi (internete yra daugybė informacijos apie tai, negailėkite skirti tam laiko).
Daugelis rinkodaros specialistų žino, kad efektyviausias el. pašto kampanijos siuntimo laikas darbo dienomis yra tarp 6 ir 8 ir tarp 20 ir vidurnakčio. Pagalvokite apie savo klientus ir kada jie susilaukia mažiausiai el. laiškų. Tokiu būdu išvengsite šiek tiek konkurencijos ir padidinsite šansus, kad jūsų laiškas bus perskaitytas. Galiausiai, viskas atsiremia į testavimą – išmėginkite įvairius laikus ir įvertinkite rezultatus. Pradžiai, galite išmėginti 9 ir 19 valandas.
Rašykite aiškiai ir paprastai
Kaip ir jūs, jūsų klientai tikriausiai yra taip pat užimti. Jūsų el. laiškas turės konkuruoti dėl klientų dėmesio, todėl svarbu, kad jūsų parašytas el. laiškas yra aiškus ir patraukiantis dėmesį.
Geras tekstų rašymas, mokėjimas pasakyti daugiau su mažiau žodžių, leis jūsų el. laiškams išsiskirti iš minios. Atminkite, kad pirmas dalykas, kurį jie pamatys, yra el. laiško tema (angliškai “subject”). Labai svarbu, jog tema būtų aiški ir prikaustanti, nes nuo to priklausys ar klientas atsidarys jūsų laišką. Pagyvinti el. laiško turiniui, naudokite nuotraukas ar kitokius vizualinius elementus, kurie padės sustiprinti jūsų žinutę.
Pritaikykite išmaniesiems telefonams
Šiais laikais mes praleidžiame daugybe laiko savo išmaniuosiuose įrenginiuose. Todėl nieko keisto, kad dauguma el. laiškų yra skaitomi telefonuose ir planšetiniuose kompiuteriuose. Tai reiškia, kad svarbu, jog jūsų el. laiškai yra pritaikyti mažesniems ekranams. Priklausomai nuo to, kokią el. pašto rinkodaros programinę įrangą naudojate, galbūt jūs turite galimybę pamatyti kaip el. laiškai atrodo skirtinguose įrenginiuose net jų neišsiuntus. Įsitikinkite, kad jūsų el. laiškai yra pritaikyti visokio dydžio įrenginiams ir kad atrodo taip, kaip norite.
Personalizuokite
Kai naudojate el. pašto rinkodaros programinę įrangą, turite galimybę panaudoti kliento vardą ar kitokią panašią informaciją, kuri padės suasmeninti siunčiamą žinutę.
Asmeniškiau skambantys el. laiškai padeda jūsų gavėjams jaustis taip, lyg jie gautų el. laišką iš realaus asmens, o ne iš daugybę vienodų laiškų siunčiančios įmonės.
Mes tai jau minėjome anksčiau, tačiau verta pasikartoti – tema (angliškai “subject”) yra vienas iš svarbiausių atributų jūsų el. laiške. Nepamirškite, kad konkuruojate dėl savo klientų dėmesio su daugybe kitų įmonių, todėl įsitikinkite, kad jūsų el. laiško tema yra aiški ir įtraukianti.
Taip pat, gera el. laiško tema paskatina veikti dabar. Gal organizuojate kažkokį konkursą? Turite naujų nuolaidų parduotuvėje? Įtraukdami tai į temą paskatinsite gavėją atidaryti jūsų laišką.
Testuokite, testuokite, ir dar kartą testuokite
Skirtingos el. pašto dėžutės gali skirtingai rodyti jūsų el. laišką. Todėl visada prieš išsiunčiant savo el. pašto kampanija, įsitikinkite, jog jūsų laiškas atrodo taip, kaip norite. Naudokite emuliatorius, kuriuos turi dauguma el. pašto rinkodaros programinės įrangos tiekėjų. Taip pat, išsiųskite el. laišką sau ir dar keletai žmonių, kurie naudoja kitokias el. pašto dėžutes. Jūs pastebėsite didžiulį skirtumą tarp, pavyzdžiui, Gmail ir Outlook. Testavimas padeda rasti neatitikimus ir juos ištaisyti. Atminkite, kad didelė jūsų klientų dalis gali naudoti konkrečią el. pašto dėžutę, todėl įsitikinkite, kad jūsų el. laiškas ten atrodo geriausiai.
Nesiųskite šlamšto
El. pašto adresų pirkimas ir el. laiškų siuntimas žmonėms, kurie patys neišreiškė noro gauti jūsų laiškus, yra prastas sumanymas. Nedarykite to.
Tokių sąrašų pirkimas ir naudojimas beveik garantuoja, jog jūsų el. paštas bus paženklintas kaip blogą reputaciją turintis adresas. Tai gali labai neigiamai paveikti visus jūsų siunčiamus el. laiškus, kurie automatiškai atsidurs pašto dėžučių šiukšliadėžėje.
Sukurkite malonią vartotojų patirtį
Pasirūpinkite, kad žmonėms būtų paprasta prenumeruoti jūsų naujienlaiškį. Taip pat, nurodykite aiškią priežastį (naudą), dėl kurios vertėtų užsiregistruoti. Nors kartais nesinori galvoti apie tai, jog kai kurie žmonės norės atsisakyti savo prenumeratos, privalu pasirūpinti, kad jie turi galimybę tai padaryti lengvai ir greitai. Jei jie nebesidomi jūsų produktais ar paslaugomis, neverskite jų pasilikti. Sudėtingas išsiregistravimo procesas gali pakenkti jūsų įmonei.
Pasinaudoję aukščiau išvardintais patarimais, jūs esate pasiruošę sukurti išties puikias el. pašto rinkodaros kampanijas. Tačiau, jei manote, kad vertėtų pasamdyti šios srities profesionalą ar agentūrą, mes galime padėti jums finansuoti šią ar kitas iniciatyvas su mūsų verslo paskola.