Įsitikinkite, kad nebandote parduoti abako kompiuteriniame amžiuje
Mes gyvename nepaprastai dinamiškame ir konkurencingame amžiuje. Kad ir koks būtų jūsų produktas, paslauga ar idėja, greičiausiai jau yra keletas kompanijų, siūlančių kažką labai panašaus. Bet tai neturėtų atgrasyti ar demotivuoti pradedančius verslininkus, nes konkurentai yra geras ženklas:
- Konkurentų buvimas patvirtina, kad rinkoje yra tam tikra paklausa ir susidomėjimas tuo, ką parduodate ar ketinate parduoti.
- Kažkas jau investavo į rinkos mokymą. Tai puikios žinios įmonėms kuriančioms inovatyvius produktus ir paslaugas - potencialūs klientai jau yra informuoti apie panašius produktus ir kaip jie veikia. Jums nereikės investuoti tiek daug pastangų aiškinant savo potencialiems klientams kaip jūsų produktas gali padėti išspręsti jų problemas. Galėsite pereiti tiesiai prie tų problemų sprendimo.
- Būtinumas yra puikus motyvas tobulėti. Be konkurencijos mes visi dar vairuotume juodą „Ford Ts“ ir rašytume su žąsies plunksnomis. Konkurentai neleis jums užmigti. Galų gale pastebėsite, kad jūsų verslas veikia efektyviau, yra geriau suderintas su klientais, ir yra unikalus tam tikru prasmingu būdu. Be abejo, už nedidelę kainą ir stresą 😊.
O kas, jeigu jūsų produktas ar paslauga neturi jokios konkurencijos? Tai skamba per daug gerai, kad būtų tiesa. Todėl rekomenduojame pasitikrinti ar nieko nepraleidote:
- Ar gali būti, kad paklausa per maža? Google paieškoje neradau konkurentų seminarui „Smulkiojo verslo apskaita su mediniu abaku“. Vis dėlto gali būti, kad apart konkurencijos, susidursiu su daugiau problemų bandant jį parduoti.
- Ar gali būti, kad skirtingas produktas ar alternatyvi paskirstymo grandinė, jau išsprendžia klientų problemą? Nėra knygyno mieste, atrodo puiki proga atidaryti savo, tiesa? Gal taip ir būtų, jei ne tas straipsnis apie vietinę internetinę parduotuvę pardavusią tūkstančius el. knygom skaityti skirtų planšečių. Tai galėjo kažkaip paveikti senų gerų popierinių knygų paklausą.
Taip pat įsitikinkime, ar panaudojote visas turimas priemones potencialiems konkurentams rasti:
1. „Google“ paieška. Akivaizdu, bet įsitikinkite, kad išbandėte keletą susijusių raktinių žodžių ir nuėjote kelis puslapius giliau į rezultatus. Taip pat verta patikrinti alternatyvias paieškas („Bing“, „Yahoo“ ir kt.), Ypač jei šalyje, kurioje domitės konkurentais, turi savo vietinį paieškos variklį (pvz., „Yandex“ Rusijoje ar „Seznam“ Čekijoje). Jūs taip pat galite pamėginti:
- Verslo katalogai. Daugelis leidžia įsigilinti į pramonės / veiklos rūšis ir susipažinti plačiau su savo konkurentais.
- Palyginimo svetainės. Įvairios „Top10 įterpk savo produktą čia“ gali būti tikros lobių skrynios su visu konkurentų sąrašu ir papildoma naudinga informacija.
Įsitikinkite, kad išjungėte visus reklamų blokatorius. Šiuolaikiniai paieškos varikliai pastebės jūsų susidomėjimą ir pradės jums rodyti atitinkamas reklamas. Tai gali padėti ne tik rasti konkurentą, bet ir sužinoti apie jų kampanijas, reklamines žinutes, bei pasiūlymus.
2. Socialinės tinklų patikrinimas. Susilaukę tiek daug rinkodarinio dėmesio, socialiniai tinklai yra puiki vieta sužinoti daugiau apie jūsų konkurentus. Jei ne „Facebook“ / „LinkedIn“, tada „Twitter“, „Instagram“ ir tt. Tiesiog būkite budrūs ir sekite / stebėkite savo konkurentų komunikaciją.
3. Apsilankykite savo verslo pramonės konferencijoje, mugėje ar parodoje. Parodos gali būti ypač informatyvios, kai konkurentų stendai pateikia tiek paruoštos medžiagos apie savo gaminius, tiek įžvalgos apie tai, kaip jie juos parduoda.
4. Prisijunkite prie savo pramonės šakos asociacijos, interesų grupės ir pan. Dažnai gausite prieigą prie narių sąrašo, kad galėtumėte patikrinti ar nieko nepraleidote. Taip pat, koks nors patyręs konkurentas naudos šį kanalą reklamai ar tyrimams – būkite ten ir stebėkite.
5. Pakalbėkite su savo tiekėjais. Gerų santykių palaikymas yra būtinas, ir nors jie greičiausiai neatskleis tikslios informacijos apie užsakymą, jie gali jums padėti pasakydami kas dar užsisako iš jų. Tai gali padėti surasti savo konkurentus iš kito tiekimo grandinės galo.
6. Kalbėkitės su savo klientais. Sužinokite, kuo jie naudojosi anksčiau ir kodėl jie atvyko pas jus. Sužinosite ne tik apie esamus konkurentus, bet ir jų galimas problemas (klientas dėl tam tikrų priežasčių dabar yra su jumis).
7. Pasitarkite su savo darbuotojais (jei juos turite). Jie galbūt matė; lankėsi; girdėjote apie konkurentą, kurio dar nežinote. Kuo platesnis jūsų naujienų ratas, tuo geriau.
Tikimės, kad tai padės jums geriau suprasti savo konkurencinę aplinką. Nepamirškite, kad tai yra jūsų verslo supratimo įrankis, o ne pats tikslas. Nepersistenkite. Neribokite savo kūrybiškumo kopijuodami savo konkurentus. Neatimkite laiko iš kitų veiklų, kurios daro tiesioginę įtaką jūsų verslo sėkmei, pavyzdžiui, išsiaiškinti ir įgyvendinti priemones, kaip geriau aptarnauti klientą.