8 dalykai kuriuos turi daryti kiekvienas smulkaus verslo savininkas
Visi mes žinome, kad internete galima rasti daugybę patarimų ir informacijos apie tai kaip pradėti ir vystyti smulkųjį verslą. Tačiau šis didžiulis kiekis informacijos gali pasirodyti neįveikiamas net ir patyrusiam verslo savininkui. Dėl šios priežasties, mes atrinkome svarbiausias temas į kurias jums vertėtų sutelkti didžiausią dėmesį. Jeigu norite įgyvendinti naują verslo idėją ar pagerinti esamo verslo rezultatus, šios aštuonios temos yra skirtos būtent jums:
1. Finansų valdymas
Dauguma smulkių verslų žlunga dėl apyvartinių lėšų trūkumo, o ne dėl nepakankamo pelno. Todėl būtina suprasti kurie verslo aspektai gali įtakoti pajamas ir išlaidas. Ar perkate inventorių? Kokį kiekį atsargų reikia turėti po ranka? Ar renkate mokėjimus iš klientų? Kiek laiko užtrunka klientams jums sumokėti? Ar turite paskolų kurias jums reikia grąžinti? ir t.t. Kiekvienas verslas turi daugybę niuansų kurie gali paveikti jūsų apyvartinį kapitalą, todėl jei norite, kad jūsų verslas klestėtų, įsitikinkite, jog esate gerai susipažinę su jais visais.
2. Kurti strategiją remiantis savo duomenimis
Mes tikime duomenų galia (kaip ir visas internetas :) ) ir jų svarba kuriant planus. Dėl šios priežasties mes manome, kad kiekvienas smulkaus verslo savininkas turėtų sekti ir rinkti kiek įmanoma daugiau informacijos. Kuo labiau remsitės šias duomenimis kurdami savo verslo strategiją - tuo labiau pagerinsite savo verslo rodiklius ilguoju laikotarpiu. Esminių veiklos rodiklių (ang. KPIs) sekimas ir bandymas suprasti kas juos veikia ir kaip, padės jums priimti geresnius verslo sprendimus.
Tarkime verslo savininkas mano, jog jo klientai sumoka sąskaitas per 30 dienų. Sekant tikrąsias atsiskaitymo datas, o ne pasikliaujant paprasčiausiais spėjimais, verslo savininkas gali greitai suprasti, jog klientai išties atsiskaito per 45 dienas. Net ir paprasčiausių duomenų sekimas gali padėti išvengti galimo pinigų stygiaus ir prireikus suteikti pakankamai laiko verslo savininkui susirasti papildomą finansavimo šaltinį, pavyzdžiui, mažą verslo paskolą.
3. Pažinkite detales
Verslo savininkai dažnai susikoncentruoja ties bendruoju pelnu. Tuo tarpu atskirų paslaugų ir/ar produktų poveikio galutiniam pelnui ir išlaidoms analizė padeda prioretizuoti verslo veiklas į kurias verta investuoti daugiau laiko ir išteklių, ir baigti vykdyti tas, kurios neatneša pakankamai naudos.
4. Jūsų verslas turėtų būti pasiekiamas internete
Internetas ir išmanieji įrenginiai tapo neatsiejama mūsų darbo ir bendravimo dalimi, ten prasideda ir didžioji dalis visų paieškų. Todėl pasirūpinkite būti ten, kur jūsų potencialūs klientai galėtu jus rasti. Jeigu nesate tikri nuo ko pradėti, patikrinkite nemokamas paslaugas kurias siūlo Google, Facebook, Instagram, ar Youtube.
5. Pasirūpinkite, kad jūsų verslas turi prekinį ženklą ir unikalų vertės pasiūlymą, kuriuo jūs patys tikite
Žmonės yra daug labiau linkę bendrauti su verslais, kurie turi kokybišką prekinį ženklą ir aukštesnius tikslus. Mes jaučiame didesnį ryšį su prekiniais ženklais ir verslais kurie nesukelia jausmo, kad jie dirba tik dėl pinigų. Pažvelgę į savo verslą giliau ir suradę priežastį dėl kurios jį pradėjote, rasite ir priežastį dėl kurios žmonės norės su jumis dirbti.
6. Investuokite į rinkodarą, kuri sukuria vertę
Dažnai smulkių verslų savininkai mano, jog jie nesupranta rinkodaros. Atsižvelgdami į technologijų kaitos spartą, jous sunku kaltinti. Kur jūs turėtumėt investuoti pinigus? Ar tai veiks? Ar turėtumėte reklamuotis per radiją ar internete? Kas veikia? Kas neveikia?
Smulkių verslų savininkai turėtų pradėti paprastų ir nemokamų būdų. Galite pradėti bendrauti ir megzti ryšius su kitais vietiniais verslininkais ir jų verslais. Sužinokite kas jiems veikia, o kas ne. Jeigu jūs turite internetinę svetainę, naudokite Google Analytics (nemokamas įrankis), kad sužinotumėte kaip žmonės randa jūsų verslą, iš kur jie ateina ir kaip jie naudojasi jūsų svetaine. Nusprendę reklamuotis, visada galvokite apie tai kaip jūs seksite tos reklamos rezultatus. Jeigu susitarėte dėl specialaus pasiūlymo, sekite rezultatus su unikaliu nuolaidos kodu. Galbūt verta siūlyti tik tam tikrą produktą ar paslaugą. Išmėginkite kelias skirtingas strategijas. Taip jūs sužinosite kas veikia, o kas ne konkrečiai jūsų verslui.
7. Bendraukite su savo klientais
Kiekvienas verslo savininkas turėtų bendrauti su savo klientais, kad sužinotų kas jiems patinka, o kas ne. Klientų atsiliepimai gali būti pats svarbiausias dalykas jūsų verslui. Niekam nepatinka neigiami atsiliepimai, tačiau visada prisiminkite, jog tokie atsiliepimai turi didžiausia tikimybę atkreipti jūsų dėmesį į vietas kurioms šio dėmesio labiausiai reikia.
8. Sekite savo konkurentus
Smulkūs verslai yra mūsų ekonomikos pagrindas, todėl jūs neišvengiamai susilauksite konkurencijos. Konkurentų sekimas ir jų verslo modelio išmanymas yra labai svarbi dalis valdant verslą.
Apibendrinant, štai yra 8 temos kurios pakliuvo į mūsų sąrašą:
- Pasirūpinkite savo finansais. Jeigu jums reikia mažos verslo paskolos, aplikaciją rasite čia. Mes tikime greitu ir paprastu smulkaus verslo finansavimu.
- Sekite ir naudokite savo duomenis kuriant strategijas.
- Supraskite kurie produktai ar paslaugos sukuria didžiausią vertę.
- Sužinokite kur randasi ir kaip jūsų ieško jūsų klientai ir stenkitės atsidurti ten pat. Jeigu dar nesate randami internete, mes rekomenduojame išmėginti šį kanalą.
- Žmonėm patinka bendrauti su prekiniais ženklais, todėl pažvelkite į savo verslą iš šitos perspektyvos. 6. Investuokite į rinkodarą kuri atveda jums klientus.
- Šnekėkite su ir klausykitės savo klientų. Kartais atsakymai gali būti nemalonūs, tačiau prisiminkite, jog tai verta.
- Sekite savo konkurentus.
Kam jūs teikiate didžiausią dėmesį savo versle? Jeigu jūsų industrijoje yra daugiau temų kurios turėtų būti paminėtos šiame sąraše - pasidalinkite!
Mes tikimės, kad jums patiko šitas straipsnis. Iki kito karto!