11 rinkodaros kanalų, kuriuos galėtumėte išbandyti 2020-aisiais
Mes visi norime kuo didesnės rinkodaros biudžeto grąžos, nesvarbu, ar investuosime 100 eurų, ar 100 000 eurų. Tinkamų rinkodaros kanalų pasirinkimas padės gauti pelningą investicijos grąžą (ROI).
Šiandieniniai rinkodaros kanalai vystosi greičiau nei bet kada anksčiau ir tinkamų kanalų pasirinkimas tampa vis sudėtingesnis.
Yra nemažai kanalų, kurie jums gali padėti apjungti ir domėtis savo tiksline auditorija. Štai keletas rinkodaros kanalų, kurie padės jūsų verslui tapti labiau pastebimu:
1. Jūsų įmonės internetinė svetainė
Potencialūs klientai naudoja jūsų svetainę norėdami sužinoti daugiau apie jūsų verslą. Ir jeigu jie greitai neranda atsakymų į savo klausimus, jie taip pat greitai ją paliks.
Jūsų svetainė turėtų sukurti gerą pirmąjį įspūdį ir ji turėtų aiškiai atstovauti jūsų verslą, prekės ženklą, produktus ir paslaugas.
Atlikite savo internetinės svetainės auditą. Jūs tai galite padaryti patys arba paprašyti kliento ar draugo, kad patikrintų, ar nėra kokių nors dizaino ar turinio problemų, į kurias turėtumėte atkreipti dėmesį.
2. Mokama paieškos arba socialinių tinklų reklama - Pay Per Click (PPC)
Šiuo metu populiariausios reklamos platformos yra „Google Ads“ ir „Facebook“ / „Instagram“. Daugelis prekės ženklų vykdo kampanijas pasitelkdami agentūras, tačiau tai nereiškia, kad jūs negalite sėkmingai vykdyti jų patys. Kad būtų paprasčiau, būtinai išmėginkite kiekvienos platformos siūlomus nemokamus mokymo kursus.
„Google“ reklama padės pritraukti vartotojus, kurie ieško jūsų siūlomų produktų ar paslaugų, į jūsų svetainę.
„Google“ ir „Facebook“ vaizdinė reklama leis jums sukurti paklausą ir pristatyti savo paslaugas klientams, kurie šiuo metu neieško arba tiesiog nežino apie jūsų siūlomus produktus ar paslaugas.
3. Socialiniai tinklai
Šiuo metu socialiniai tinklai yra didelė daugelio rinkodaros strategijų dalis. Klientai ieško ir seka jiems patinkančius ar dominančius prekės ženklus ir vis daugiau vartotojų naudojasi socialiniais tinklais tyrinėdami ar priimdami pirkimo sprendimus.
Socialiniai tinklai suteikia unikalią galimybę artimiau bendrauti su savo auditorija ir sukurti aktyvią bendruomenę. Nesvarbu, ar jūs tiesiog dalijatės turiniu apie jūsų įmonės užkulisius, ar dalyvaujate grupinėse diskusijose. Bet koks aktyvus bendravimas su potencialiais klientais gali atnešti didžiulę grąžą ilguoju laikotarpiu.
4. "Iš lūpų į lūpas" rinkodara
"Iš lūpų į lūpas" rinkodara visada buvo vienas iš efektyviausių reklamos kanalų. Mes linkę nepasitikėti pardavėjais ir kompanijomis, kurios siūlo savo produktus ar paslaugas. Tačiau mum pasidaro įdomu, jeigu tuos pačius produktus ar paslaugas mums rekomenduoja artimas draugas.
Yra du pagrindiniai būdai, kaip paskatinti klientus rekomenduoti jūsų produktus ar teikiamas paslaugas: rekomendacijų programos ir internetiniai atsiliepimai.
"Iš lūpų į lūpas" skatinimas:
- Po pirkimo paprašykite klientų, kad jie paliktų atsiliepimą
- Sukurkite rekomendacijų programą
- Parodykite jau gautus atsiliepimus
5. Turinio ir paieškos (SEO) rinkodara
Turinio rinkodara suteikia dvejopą naudą. Jūsų internetiniai įrašai gali atsirasti internetinėse paieškose ir padėti pritraukti naujus klientus. Taip pat, kuriant kokybišką turinį, kuris atsako į potencialių klientų klausimus, jūs stiprinate savo prekės ženklą ir pasitikėjimą jumis.
Turinio rinkodara rodo kompetenciją ir padeda pasiekti klientus skirtinguose pirkimo etapuose.
Jūs galite vykdyti turinio rinkodarą naudodami savo tinklaraščio (angl. blog) įrašus, rašyti "svečio" straipsnius kituose tinklaraščiuose, kurti tinklalaides (angl. podcast),vesti internetinius seminarus, ar kurti vaizdo įrašus.
6. El. pašto rinkodara
El. pašto rinkodara yra neįtikėtinai efektyvi. Naudotojai pasirinko jus išgirsti, todėl jie yra linkę atidaryti jūsų laiškus, kad sužinotų apie naujausius produktus, išpardavimus ir kaip iš jų gauti naudos.
Patobulinkite savo kampanijas naudodami suasmeninimą (kliento vardas, įmonės pavadinimas ir t.t.) ir sukurdami trumpą ir aiškią žinutę. Taip pat nepamirškite sukurti įtraukiančią el. laiško temą, kuri paskatins vartotoją perskaityti jūsų laišką.
7. Partneriai
Vykdant partnerių programą, jūs pasiūlote atlygį už atvestų lankytojų skaičių arba už kiekvieną sėkmingą pardavimą, kuriuos sugeneravo partnerių rinkodarinės pastangos.
8. Tinklalaidės (angl. podcast) ir jų reklamos
Tinklalaidžių auditorija nesustodama auga nuo 2013 metų. „Infinite Dial“ pranešė, kad vien 2019 metais Jungtinėse Amerikos Valstijose tinklalaidžių klausėsi 20 mln. žmonių daugiau nei 2018 metais.
Priklausomai nuo jūsų pramonės srities, reklama šiame kanale gali būti išties vertinga.
Jeigu manote, jog tinklalaidžių rinkodaros kanalas yra vertas dėmesio, patikrinkite ar jūsų šalyje yra šio reklamos kanalo tinklų.
9. Partnerystės
Partnerystės rinkodara - tai bendradarbiavimas su asmeniu ar verslu, nes jie turi ryšių arba tinkamą prieigą prie jus dominančio klientų segmento.
Bendradarbiaudami su kuo nors, jūs galite pristatyti savo prekės ženklą naujai auditorijai.
10. Tradicinė rinkodara
Vienas iš daugelio tradicinės rinkodaros pranašumų yra tai, jog transliuojama žinutė turi didesnę galimybę išlikti žiūrovo atmintyje. Lyginant su skaitmenine reklama, spausdintus skelbimus žiūrovams lengviau suprasti ir jie suteikia geresnį ilgalaikį prekės ženklo žinomumą. Priklausomai nuo jūsų pramonės ir verslo, galite išbandyti šį kanalą naudodami: iškabas, dovanas, pakavimą, nemokamas konsultacijas, brošiūras, laiškus, skelbimų lentas ar net remdami kai kuriuos renginius.
11. Televizijos ir radijo reklama
Šie rinkodaros kanalai pasiekia tūkstančius žmonių ir yra puikus būdas norint pasiekti vyresnio amžiaus klientus, kurie yra mažiau linkę naudoti naujausias technologijas. Priklausomai nuo to, kam jūs parduodate, šis kanalas gali atnešti naudos didinant prekės ženklą.
Kokie rinkodaros kanalais yra tinkamiausi jūsų verslui
Patikrinkite savo galimybes ir išbandykite įvairius kanalus - tai geriausias būdas rasti tinkamiausią rinkodaros strategiją jūsų verslui. Jūs neprivalote įsipareigoti tam tikram rinkodaros kanalui ir skirti jam didelę dalį savo reklaminio biudžeto. Pradėkite nuo mažų testų ir įvertinę rezultatus galėsite nuspręsti kokia turėtų būti jūsų tolimesnė strategija.
Čia yra trumpas sąrašas, padėsiantis nustatyti kanalus, kuriuos turėtų išbandyti jūsų įmonė:
- Patikrinkite, ką daro jūsų konkurentai. Ieškokite įmonių, kurios yra panašaus dydžio ir parduoda panašius produktus ir paslaugas. Sudarius jų sąrašą, jūs pamatysite tam tikrus panašumus tarp jų naudojamų rinkodarinių kanalų. Pasinaudokite šia informaciją kurdami savo rinkodaros strategiją.
- Skaitykite rinkodaros tinklaraščius ir dalyvaukite pramonės konferencijose, taip sužinodami daugiau apie pelningiausius jūsų verslo kanalus.
- Vienu metu testuokite vieną rinkodaros kanalą. Tokiu būdu galite pamatyti tiesioginį savo rinkodaros pastangų poveikį.
- Atskirkite bandymo biudžetą tam tikram periodui. Iš pradžių apribokite savo testą nuo trijų iki šešių mėnesių, kad sužinotumėte, ar rinkodaros pastangos turi poveikį. Sukurkite aiškius tikslus, kad galėtumėt matyti ar reklamos kampanija buvo sėkminga.
- Šiuo bandymo laikotarpiu išbandykite įvairaus tipo turinį ar reklamas. Kanalas gali neduoti grąžos dėl netinkamo pranešimo/žinutės.
Naujų rinkodaros kanalų testavimas padės rasti tinkamiausią strategiją jūsų įmonei. Testavimas yra vienintelis būdas padėsiantis sužinoti, kuris kanalas veikia geriausiai.
Jei ieškote lankstaus finansavimo naujiems rinkodaros kanalams išbandyti, mes galime jums padėti! Atminkite, kad naudodamiesi CapitalBox turite galimybę greitai ir lengvai gauti jums reikiamo finansavimu. Kreipkitės dėl paskolos įmonei šiandien ir mes atsakysime jums su pasiūlymu per 24 valandas!